Stojí na místě bývalého dřevěného mostu, díky očouzení od parních lokomotiv zvaného Černý. Zbytky původního mostu jsou patrné na severní straně mostu současného. Současný most nese evidenční číslo PM-007. Původní most nahradil v roce 1965, v letech 1999-2000 byl kompletně rekonstruován. Most o délce 40.67 metrů, šířce 8.4 metrů a stavební šířce 1.43 překlenuje železniční trať z Plzně do Žatce ve výšce 7.65 metrů. KOnstrukce mostu je tvořena osmi betonovými nosníky KA-61 o délce 22.6, výšky 1.1 a 0.98 metru uloženými na dvou krajních opěrách z prostého betonu. Nosnosti mostu jsou 26 t normální (Vn), 78 t výhradní (Vr) a 149 t výjimečná (Ve). Povrch vozovky je živičný, povrch chodníku o šířce 1.5 m vlevo a 0.5 m vpravo (ve směru z Bolevce ) je betonový. Po obou stranách je ocelové svařované zábradlí. V chodníku je uložen v chráničce telekomunikační kabel.
Most přes železniční trať u Prokopávky
Rubriky